torstai 22. heinäkuuta 2010

you could be my unintended

Oi kyllä, minä postaan.

... en tosin mitään kovin upeaa, sry.

Edelleen on koko bloggaustouhu tuntunut hirveältä pakkopullalta aivan ilman mitään syytä. Mä en ole myöskään lukenut muiden ihmisten blogeja, joten olen silläkin tavalla aivan pihalla. En ole myöskään istunut tietokoneella kunnolla pitkään aikaan.

Mikä muhun on mennyt?
En tiedä sitä itsekään. Elämä on mennyt tasaisesti jos nyt muutamaa alamäkeä ei lasketa (en saanut opiskelupaikkaa, luv), mutta silti olo on ollut enemmän tai vähemmän down.
Vietän kaiken vapaa-aikani (jos tapaamisia Sannan tai ystävieni kanssa ei lasketa) katsellen telkkaria, tuijottaen maanisesti YouTube-videoita tai masistellen tulevaisuuttani. Olen tehnyt erilaisia ratkaisuja ja pohtinut onko niissä mitään järkeä. Olen haaveillut ja kuvitellut tekeväni kaikenlaista, mutta pääni järkevä osa (... niin mikähän) on tuhonnut kaikki viimeisetkin kuvitelmani. Hyppelehdin naiiviudessani tai ryven negatiivisuudessani.

PLUS vihaan tietokonettani, koska Microsoft Word temppuilee ja tuhoaa mielellään tekstitiedostojani (mistä olen erittäin iloinen, varsinkin jos olen juuri kirjoittanut monta tuntia), koko masiina jumittaa sekä ylikuumenee ensimmäisen kymmenen minuutin aikana.
Onneksi mulle kuitenkin luvattiin yo-lahjaksi uusi tietokone, ja se tulee olemaan Macbook. Tosin jos se tulee olemaan Macbook, se tarkoittaa, että tulen maksamaan siitä itse puolet. Mutta se on pieni uhraus siitä, että Macbookin saisin. Tai ei nyt ihan pienikään, mutta on mulla sen verran rahaa vielä säästössä. Sen jälkeen olen kyllä ihan peeaa. Tosin mihinkäs mä rahaa tarvitsisin kun asustelen kotona ainakin vielä seuraavan vuoden... Olen kyllä iloinen siitä, ettei tarvitse pohtia vuokria ja sellaisia, mutta yh, olisin niin halunnut opiskelemaan!
Työkkäri lupasi, että alan saamaan työmarkkinatukea ensi marraskuussa... Että sitä odotellessa. Tosin mulla onneksi on kuitenkin työhaastattelu viikon päästä, että jos nyt hyvä säkä käy, niin olisi sitten jotain tekemistäkin kun Sanna on ties missä kaukana. Olisi aika kehittävää, jos istuisin seuraavan vuoden kotona. Mm. No, ainakin mulla on vielä aikaa miettiä.
 
Teen nyt heti putkeen toisen postauksen, joka on vähän iloisempi ja täynnä rakeisia iPhone-kuvia. Hope you enjoy.

Lauantaina menen kuvaamaan Annin ja Miran massiivista cosplayryhmää Helsinkiin (saa nyt nähdä mitä siitä tulee...), joten toivottavasti saan sitten siitäkin aikaiseksi postauksen. Yritän nyt päästä taas takaisin tähän bloggailun makuun. 8)

ps. Tukholma-postaus ilmestynee huomenna.
pps. Pariisi-postaus ja Tracon V-postaus ovat tulossa. Kunhan saan voimaa taas yrittää väkertää Pariisi-postauksen ja saan Traconin kuvat niin we're rolling. Ainiin, ja kuvia lakkiaisista on tulossa myös.

ppps. Anteeksi tämän postauksen sekavuus. En ole blogannut pitkään aikaan, koettakaa kestää.

Ei kommentteja: