perjantai 23. heinäkuuta 2010

just smoke one cigarette and hush

Huom. alla toinen postaus. Lukekaa se.

Noniin, eli ajattelin tehdä tällaisen pikkuisen kuvapostauksen kuvista joita olen ottanut iPhonella viimeisen n. kuukauden aikana. Kuvissa ei välttämättä ole päätä eikä häntää, mutta halusin nyt kuitenkin jakaa ainakin osan niistä. 8) (kuvat ovat täysin randomissa järjestyksessä, koska mun aivoni eivät osaa prosessoida sitä, kuinka kuvat saisi järjestettyä bloggerin omalla kuvasysteemillä normaalisti)

Jos kuvien sisällössä on jotain epäselvää, niin kysykää. 8D

Ja kuten olen nyt tähän asti tehnyt perinteisesti postauksen lopuksi, niin:

Day 08 - A song that you can dance to

Tanssiminenhan ei yleisesti kuulu mun lempiaktiviteetteihini. Saatan ehkä ottaa muutaman tanssiaskeleen jos olen alkoholin vaikutuksen alainen. Sen kunniaksi siis nämä biisit.

Lady Gaga - Alejandro (8--D)


Adam Lambert - For Your Entertainment


Luulenpa, että teen nyt vielä Tukholman reissusta postauksen, mutta ajastan sen huomiselle, ettei tule sataa postausta yhteen rysäykseen. Toivotaan, että jaksan nyt tehdä vielä tämän. 8D

1 kommentti:

shane kirjoitti...

No on huomattu niin ettet suostu tanssimaan ;<. DONT CALL MY NAME ALEJANDRO.