perjantai 23. heinäkuuta 2010

stockholm

Lähdettiin siis Sannan kanssa risteilemään Tukholmaan. Otettiin Silja Linen kautta sellainen hotellipakettimatka mihin sisältyi laivamatkat ja yksi yö hotellissa. Yhteensä hinnaksi tuli 149e per nenä, kun otettiin halvin mahdollinen hotelli ja halvimmat mahdolliset hytit. 8D Hotelli osoittautui erittäin upeaksi (Rica TALK Hotel), se sijaitsi Älvsjössä, jonne on pieni junamatka keskustasta, joten oletan hinnan olevan sijainnin takia niinkin halpa. Vaikka eihän sekään kyllä halpa ollut. :--D

Muttajoo, elikkä lähdettiin siis 18.7. Silja Serenadella puksuttelemaan Tukholmaa kohti.

IMG_3195_m
IMG_3197_sipsit
IMG_3198_minäsanna2
IMG_3201_minä1
"Mun tukka menee sekasi....."

IMG_3205_minäsanna3
IMG_3214_sanna1
IMG_3223_minäsanna4
IMG_3251_minäsanna7
Paras osa tässä kuvassa löytyy taka-alalta.

IMG_3232_minä2
IMG_3246_meri
IMG_3237_juomat
IMG_3241_minäsanna5

Perille Tukholmaan saavuttiin 19. päivä puoli kymmenen maissa. Sää Tukholmassa oli erittäin kuuma (ainakin mun mielestäni) ja laukun raahaaminen perässä tuntui siis sulalta mahdottomuudelta. Itkuiltahan ei tietenkään vältytty (kun on minusta kyse), mutta kyllähän kaikesta loppujenlopuksi selvittiin.

IMG_3270_minäsanna6
IMG_3265_minä3

Ostin Weekdaysta yhden tosi söppänän paidan, mutta ajattelin, että teen vielä erillisen postauksen ostoksista. Näette sen sitten. 8)

IMG_3266_sanna2
IMG_3279_minä4
IMG_3281_minä5

Joskus ennen kahta könyttiin Central Stationille ja lähdettiin etsimään oikeaa junaa. Kyllähän se aikamoisen säädön jälkeen löytyikin. Piti kysyä muutamalta ihmiseltä neuvoa.
Hotellihan tosiaan sijaitsi Älvsjössä, joka on kolmen pysäkin päässä Central Stationilta. Hotelli on myös n. 100 metrin päässä Älvsjön asemalta, joten päästiin pikaisesti perille. Oltiin aika poikki, joten loppupäivä meni hengaillessa hotellilla (joka oli, toistan, todella upea). Käväistiin me siinä kyllä kaupassakin.

20. päivä koitti taas paluumatka. Hotellilta lähdimme joskus ennen yhtätoista ja kävimme kiertelemässä vielä muutamat kaupat. Käytiin läpi koko kauppakeskus Ahléns ja ehdittiin käydä myös H&M:ssä ja Topshopissa. Sitten mentiin odottelemaan bussia, joka kuljettaisi meidät turvallisesti takaisin satamaan.

IMG_3285_minäsanna7
IMG_3298_minä6
Tämä kuvahan on tietysti vain ipuhelinherutusta varten. ♥

IMG_3306_minä7
Caro se vaan syö sipsii ku muut menee laivaan.

Kotimatka taittui Silja Symphonylla.

IMG_3357_minäsanna9
IMG_3350_minä8
Caro tais ostaa jotain tosi kivaa parfyymikaupasta. (En ole tosiaankaan hajuveden suurkuluttaja, koska harrastan usein migreeniä kun kohtaan liian voimakkaita hajuja, mutta tämä tuoksu vei nenäni mennessään. Saanko esitellä: Chanel - Chance. ♥)

Ja seuraavana pläjäys kuvia teemalla 'Sanna ja Caroliina kävi Tax Freessa'.

IMG_3336_minä9
IMG_3342_minäsanna10
Pyydän anteeksi tyylikästä sensurointia, mutta en ollut kovin innostunut tissivakoni näkymisestä.

IMG_3338_minäsanna11
IMG_3337_sanna3
IMG_3326_minä10
Caro is not amused :<

IMG_3382_minäsanna8
Illalla mentiin vielä katselemaan keskiyön showta (josta ei kyllä nähty mitään) ja join hyvää siideriä.

21.7. rantauduttiin sitten takaisin Helsinkiin ja köröteltiin bussilla kotiin (tosin sekin meni taas muutaman mutkan kautta). 
Oli erittäin kiva reissu, kiitos siitä Sannalle. ♥

2 kommenttia:

Pipi kirjoitti...

Ihania kuvia teistä ^^ ja ihania maisemia laivalta. Kesti vähän enneku tajusin et siel taka-alal oli sateenkaari <3

Caroliina kirjoitti...

Hihi. 8) Sanna otti kivoi kuvii. ♥