keskiviikko 10. helmikuuta 2010

ja nukahdan elämän kainaloon

Vielä ennen nukkumaanmenoa mun oli aivan pakko tulla jakamaan teidän kanssanne yksi asia.

Mä päätin, että mä haluan olla värioksennus lakkiaisissa (yritän nyt leikkiä positiivista asennetta siitä, että kyllä se ruotsi läpi menee eikä mua yhtään ahdista että jos en pääsekään keväällä ylioppilaaksi).
Eli löysin siis unelmien mekkoni. Siinä on kaikki, mitä mekolta kaipaan. Ihana kuosi, kaunis malli ja sopiva pituus.


Se on niin kaunis. Tämän enempää en siitä kuitenkaan kanssanne jaa.
Mua harmittaa jo valmiiksi, koska tämän asian kanssa käy kuitenkin jokin seuraavista:
- sen hinnan kanssa tulee jokin ongelma
- se on liian pieni (suurin koko on UK14, ja se on aika niukin naukin että mahtuuko se)
- sitä ei enää saa

Yhyy.

Nyt taidan mennä nukkumaan. Onneksi huomenna on vapaapäivä. Saa nukkua pitkään. Ja näen Sannan. Pitäisi kuitenkin lukea tekstitaitoa. Tekstitaito on perjantaina. Pöh.

ps. Ja sekin on ihan pöhhiä, että Hooämmän paketista eniten odottamani musta mekko osoittautui auttamattomasti liian pieneksi. Onneksi sentään tunika ja neuletakki olivat sopivia. Kävin jo heittämässä mekon paketissa takaisin postiin ja hain samalla Sannan H&M:n paketin, josta tuli saapumisviesti sopivasti vasta sen jälkeen, kun olin jo käynyt postissa noutamassa oman pakettini...

pps. Alla päivän kunnon postaus.
ppps. Huomasin juuri, että mun blogiini on löydetty Googlen kautta kolme kertaa hakusanalla 'sharpest lives sanna'. Mitä helvettiä? 8----D 

God natt~

4 kommenttia:

shane kirjoitti...

Mielenkiintosia juttuja ihmiset hakee...

Mut sä voit kato tehä ite semmosen mekon! Ostat kankaan ja jossei neula pysy kädessä niin pistät jonkun tekemään :DD.

Caroliina kirjoitti...

Joo, kun löytäiskin tollasen kankaan jostain. Vampyyridonitseja ♥

yugeyun kirjoitti...

mistä sä ton hakusanan 'sharpest lives sanna' näet XDDDDDDDDD se on mun hakusana ku en ikin muista sun blogin osotetta. muistin vaan et tän otsikko oli joskus sharpest lives ja sä luultavasti kirjottelet aina sannasta :'D nyt tää on löytäny kirjanmerkkeihin <3

Caroliina kirjoitti...

Ai se olit sinä... XD Mä jossain vaiheessa itseasiassa epäilinkin, että Pihvula on ainoo joka pystyis keksii tollasia hakusanoja : DDD Mulla on tää blogi liitettynä Google Analyticsiin ja mä nään sieltä noita hakusanoja 8--D