keskiviikko 10. helmikuuta 2010

i wanna see you strut, come on walk for me

7.2. kuvina:
CosplayGaala-päivä.
Ensin matkustettiin Helsinkiin ostamaan Pilville vaatteita, mutta mitä nyt yleensä tapahtuukaan kun mut viedään vaatekauppaan...
Kaikki mustavalkoiset kuvat ovat by Sanna + kaikki CosplayGaalassa otetut kuvat ovat Sannan käsialaa.


Gloriaan rantauduimme n. puoli kolmen kieppeillä, kävimme moikkaamassa Miraa ja Annia, ja lähdettiin sitten etsimään istumapaikkoja.
Annin ja Miran esitys oli aivan jumalattoman hyvä, eikä pelkästään vain mun mielestäni, kuten palkintojenjaossa huomattiin...


Palkintojenjaon alkaessa mä jo hikoilin tuolissani tuntien pahaa sympatiajännitystä. 8-D Vaikka tiesinkin Annin ja Miran olleen ehdottomasti parhaita, niin silti jännitti.


Ja kyllä siinä sitten kävi, että mun muruilleni napsahti ryhmäkilpailun ensimmäinen sija. Mulle tuli itsellenikin jotenkin aivan älyttömän kiva fiilis kun mun ihanat menestyivät niin hyvin. ♥ Onnea vielä kerran!


Kotiin päästyäni mä olin aika naatti, mutta pakkomielteisesti kuitenkin kuvasin tosi kivan reissun ostokset. (Kuvathan ovat siis silmiähivelevän kauniita, eivät yli- eikä alivalottuneita. :--D)

Kicksistä ostin harmaan ja tummanvioletin kynsilakan (2,90e/kpl) ja Mavalan kynsilakan pikakuivattajan, jonka hintaa en nyt muista. Aika kallis se kuitenkin oli.

GT:sta ostin paidan, jonka väristä tykkään ihan kamalasti. Se oli alennuksessa, 4,90e.

Tämä ihana tunika on myös GT:sta, 19,90e.
Ostin GT:sta myös mustan perustopin, kun vanhaan on jo tullut reikä. 8D

Maanantai oli aika lagauspäivä, aamulla olin psykologian koetunnilla katsomassa Freud-dokumenttia ja aamupäivällä Sanna tuli sitten meille. Syötiin kaikkea hyvää ja oli kivaa.
Maanantailta mulla on jopa asukin. Uusi tunika pääsi heti käyttöön. (Ja nämä kuvathan ne vasta ihania ovatkin, missään ei osunut valotus kohdalleen. Lol.)


Eilisestä nyt ei ole oikeastaan mitään kerrottavaa, koko päivä meni lagatessa. Kuten tämäkin päivä. On mulla melkein elämä.

Nyt lähden hakemaan pikkuveljeä töistä, sitten käyn postissa hakemassa H&M-pakettini. Sen jälkeen alkaa taas luku-urakka. Vi ses!

2 kommenttia:

shane kirjoitti...

Hirrrmusesti kuvia. Ja onneks mun tyvikasvu on hirvee :DD. Nyt pliis värinpoisto ja joku ihku väri päähän <3.

Oot kulta nätti :)

Caroliina kirjoitti...

Ja kiitokset kuvista sulle kultamuru ♥ sun tukkas on noissa kuvissa aivan ihana, ei niissä ees huomaa mitään juurikasvua. <3____<3