maanantai 6. heinäkuuta 2009

np. nirvana - spank thru

Tämä menee aina näin; kun on paljon tekemistä, ei kerkeä päivittää, ja sitten pitäisi yhdellä kertaa selittää kaikki mahdollinen. Ajatus ei oikein kulje, joten en kyllästytä millään kuivalla sepustuksella, mikä kiinnostaa yhtä paljon kuin mätä banaani, vaan laitan muutamia kuvia.

3.7. oli vain täysin randompäivä. Sannalla oli vapaata, joten nähtiin ja häröiltiin ympäriinsä. Käytiin taas kiertämässä kirppiksiä, enkä ostanut koko reissulla muuta, kuin kolme mukia. Kaksi pingviinimukia ja yhden pupumukin, jotka näyttivät juuri siltä, että niistä pitää juoda kahvia sitten kun asun omassa kämpässä. Vahinkotavarakeskusesta löysin ihan tavallisen raidallisen paidan. Sitten illalla vain kuvailtiin. Näytän semiurpolta joka kuvassa, mutta mitä pienistä..

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Sanna osti uudet kengät ja puki niitä jalkaansa kirpparin pihassa. (Ja sillä on mun koru kaulassa!)

Image and video hosting by TinyPic
Ja just nää "kuvaan itseäni toisen aurinkolasien/auton sivupeilin/näyteikkunan/koiranpaskan heijastuman kautta" -kuvat on se mun taitolaji.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Tear.

Image and video hosting by TinyPic
Sanna on sulo. ♥

Että sellasta.

Lauantaina 4.6. suuntasin sitten sinne Tampereelle tapaamaan Jennaa. Kierreltiin lähinnä kauppoja ja juoruiltiin, mun juttujen taso oli aika korkeaa luokkaa, kun olin nukkunut ruhtinaalliset neljä tuntia. Ostin muutaman kivan jutun Tampereelta.

Image and video hosting by TinyPic
Anttilan levyalet aiheutti hallitsematonta kuolausta, ja mä nappasin mukaani 2 levyä 15 eurolla -alesta kaksi Nirvanaa; Unplugged in New York ja From The Muddy Banks of the Wishkah. Olihan mulla jo melkein kaikki biisit koneella, mutta mikään ei voita oikeita cd-levyjä.

GinaTricotista lähti mukaan hyvin muksa valkoinen tunika ohuilla mustilla pystyraidoilla, mistä mulla ei ole mitään julkaisukelpoista kuvamateriaalia ja tämmöinen kiva panta:

Image and video hosting by TinyPic

Näiden lisäksi messiin lähti vielä H&M:stä valkoinen ihan perus t-paita, kun tajusin, etten tosiaan omista yhtäkään valkoista normaalia teepparia.

Eilen sitten näin Noraa, ja sen jälkeen Sanna tuli meille yöksi. Tänään olen lähinnä vain pelaillut Simsiä, edelleen haaveillen siitä Sims kolmosesta. Haaveet kuitenkin särkyivät, kun tuhlasin vähäiset rahavarani Tampereella. Mua ei ikinä pitäisi päästää shoppailemaan kun pitäisi säästää. Onneksi tämä Sims kakkonen vähän lievittää tuskaa siitä, etten saa hankittua sitä kolmosta.

Nyt on nälkä, taidan siis hiipparoida syömään namia kreikkalaista salaattia. Fiilistelen varmasti koko loppuillan tätä Nirvanaa, aah Kurt Cobain. <3_____<3>


Ei kommentteja: