maanantai 13. heinäkuuta 2009

in your head they are fighting

Mun elämäni on ollut aika simspitoista lähipäivinä. Vaikka olenhan mä olevinaan tehnyt kaikenlaista. Tässä viime päivityksen jälkeen olen käynyt äidin kanssa kirppiksellä ja löytänyt muutaman kivan paidan, pistänyt huoneeni seinät täysin uusiksi (+ vaihtanut muutamia huonekaluja), käynyt Tammerfesteillä ja tehnyt mansikkapiirakkaa.

On hyvin kirjoituskyvytön olo nyt, on sellainen fiilis, että pitäisi tehdä vaikka mitä, esim. lukea niihin perkeleen ylppäreihin. Ei siinä mitään, englanti nyt on suhteellisen helppoa, mutta mun pitäisi ihan tosissaan saada siitä joku varteenotettava arvosana, kun se on ainoa aine, missä mulla on hyvään arvosanaan edes mahdollisuuksia. Plääh. Screw you kirjoitukset. Miksi menin lukioon?

Onneksi lähdetään perheen kanssa viikon päästä Katinkultaan Vuokattiin viikoksi, ja sen jälkeen matkustan vielä Joensuuhun mummolaan. Kiva ajatuksena vain, että pitäisi tosissaan varmaan raahata nuo oppikirjat messiin reissuille. Ah, mikä kesäloma.

Kuten aikaisemmin mainitsinkin, tein tänään mansikkapiirakan. Se on ensimmäinen edes leipomuksen tapainen yläasteen jälkeen. Namnam. Edes jotain hyvää tässäkin päivässä. ♥

Image and video hosting by TinyPic

Mun ja äidin kirppispäivänä 8.7. näytin tältä (uusi tunika pääsi heti käyttöön jei):
Image and video hosting by TinyPic

Noiden lisäksi mulla oli kamerassa vielä kuvia Tammerfesteiltä, mutta rakkaan kamerani ansioista ne ovat enemmän tai vähemmän tärähtäneitä. Ja sää oli mitä mainioin, ripotti vettä ja oli kylmä. Ei siinä mitään, sade on ihan jees, mutta ei välttämättä silloin, jos siellä joutuu olemaan pidemmänkin aikaa. Onneksi saatiin kyyti takaisin Riihimäelle. Käytämme julmasti hyväksemme muusikkoja.

Ei nyt oikein tämä kirjoitus suju. The Sims 2 = lobotomia.

Sanokaa mulle jotain kivaa.

1 kommentti:

fu kirjoitti...

jOTAIN KIVAAAAA .-----------d