maanantai 11. toukokuuta 2009

np. kate nash - caroline's a victim

Eheh, mites tuo päivitys nyt on jäänyt... Ehkä voin nyt oikeasti vedota sellaiseen asiaan kuin kiire. Olen jopa onnistunut ottamaan itseäni niskasta kiinni, ja olen lukenut psykologian kirjaa. Ja olen tehnyt ruotsin läksyjäkin. Ja kääntänyt kappaleita. Hurray me! Ja sen lisäksi (tattadaa!) pääsin läpi matematiikka kolmosen uusintakokeesta! Mulla ei ole enää etenemisestettä! Voin reputtaa tämän jakson matikan, eikä sillä ole mitään väliä! YATTA.

En muista enää, mitä viime viikkoina on tapahtunut, kun päivitin viimeksi niin himputin kauan sitten. Hmm. Aloin selailla viimeaikaisia kuvia, ja ajattelin nyt laittaa niitä tänne, vaikkakin luultavasti hyvin kummallisessa järjestyksessä.

Aloitetaan nyt vaikka siitä, kun meillä oli koulussa 28.4. kulttuuri-iltapäivä, ja myö lährettiin sitten Kiasmaan katsastelemaan nykytaidetta. Jotain häröämiskuvia sitten, tadaa:



Ja itse pääurpohan siinä oikein etualalla! Onneksi en ole järin tarkka. Nora söpönä ja Pilvi jumittavana taustalla. Sannani kameran takana.


Sama jengi, plus uudet ystävät Mulhu (Tulhun mies♥) ja tuo Sannalle ostamani pinkki örvelö, joka taisi jäädä nimettömäksi (?) Kiasmalla. Ja ilmeet mitä kuumimmat, noillahan iskisi koko kulmakunnan. (Ja oi kyllä, tiedän hiusteni olevan täysin jostain, olin juuri ollut kampaajalla enkä tuntenut itseäni niitä kovin mukavaksi niiden kanssa.)


Ja tietenkin pakollinen kenkäkuva; tha tennarijengi. Miksi nuo mun näyttää jotenkin kärsineimmiltä? Tai sitten se on vaan mun silmissä. Mutta on noilla kyllä kahlattu Kanniston hevosenpaskassakin, ja juostu suht monet keikat, että ehkä ne saavatkin näyttää tuolta. (Samin nimmari on ihan kulunut, pitäisi varmaan pyytää siihen uusi. On se kyllä viime Tammerfesteilla pyydetty, että ehkä on ihan normaalia että se on kulunut, mutta miten tuo jee me nähdään Sami alasti -teksti sitten ei ole? o__o Nämä on näitä elämän suuria mysteerejä.) Noran (oikeanpuolimmainen) ja minun (ylimmäinen siis) truuaitojen Conversejen kanssa kuvaan pääsivät pahaiset feikit (Joo, älkää ymmärtäkö väärin, nuo ovat tasan mun ainoat aidot Converset, ei ole näin köyhällä varaa enempiin.), Pilvin (Vasemmalla. Mulla on muuten samanlaiset! Ja samanlaiset nauhatkin.) ja Sannan (alla).


Seminormi kaverikuva. Kivoja poikia/tyttöjä/naisia/miehiä/adrogyynejä/hermafrodiitteja.♥


Ja sitten tämmöinen pakollinen "jee me pussataan!"-kuva. Mun kulta♥. (Mun käsi näyttää jotenkin irtaantuneelta.)


Ja piti vielä laittaa tämmöinen kuva, missä mun ylisuperhieno paitani näkyy. Varmaan ainoa kuva, missä se näkyy edes noin hyvin... Mun ihana Kill Hannah-paitani siis. Ah. Ostin sen Kill Hannahin keikalta Pakkahuoneelta 10.10.2008.

Semmoinen reissu. Tähän väliin nyt heitän jonkun ihan randomin kuvan, mutta tuleva kesä näyttää tekevän siinä tulojaan niin ihanasti, että laitan sen. Se on kai otettu joskus vähän ennen vappua.



Ihme makkarakädet...

Sitten vähän vapusta, kun tuon ajan välistä ei löytynyt kameraan tallentunutta tavaraa. Lähdettiin siis ajelemaan Sannan kanssa Tampereelle 30.4., suunnitelmana käydä vappupäivänä tarkastamassa Vappurock (Jossa soitti Joonas Lepistön sooloprojektijuttu, jokin kumma tyttöbändi ja Matthau Mikojan bändeineen. Lauantaina suunnattiin sitten kotiin. Tässäpä siis sekalaisia kuvia matkasta, valitettavan vähän niitä oli koko matkan ajalta:



Miksi mulla on näitä pakollisia auton sivupeilikuvia aina.


Keskustorilla oli paljon ihmisiä, oli kivannäköistä.


Ja siinä on Joonas ja miekkoset. (Tuo dinoilmapallon kanssa heiluva poika oli tosi söötti.)


Kulta ja se ylihieno putki.


Koskipuistossa oli teekkarikaste, mentiin hengaamaan juoppojen sekaan. Oli kiva sää.


Ja vielä minä ja kulta.

Nyt tarvii varmaan sännätä tekemään läksyjä. Ja sitten voisin jopa käydä nukkumaan. Ainakin sais nukuttua pitkät yöunet.

Ei kommentteja: