torstai 21. toukokuuta 2009

kirjoituskyvyttömyys

Eww, päivitin viimeksi kymmenen päivää sitten. En ole vaan saanut raahattua persettäni tietokoneelle saakka, vaan olen jäänyt aina johonkin puoleenväliin. Tai sitten ei vain ole ollut aikaa. Kirjoitus ei oikein nyt suju, eikä ole sujunut moneen päivään, joten antaa kuvien puhua puolestaan. Ei mulla taida niitäkään päätähuimaavan monelta päivältä olla, mutta tässä nyt tulee kaikki tilanteet, joista olen räpsinyt kuvia.

21.5. oli vähän korpimeisingit. Hengattiin porukalla talolla, minkä omistajuus on kyllä jäänyt mulle vielä vähän epäselväksi. Mutta jotenkin se liittyy Nooran mummoon. 8---D



Uhkapelejä ja kaljaa, we're men. Tai sitten pelasin Nooran kanssa joukkueena (=en tehnyt mitään ja Noora hävisi kaikki meidän rahat) ja join kokista. Olisi tuosta illasta enemmänkin kuvia, mutta ne ovat enemmän tai vähemmän julkaisukelvottomia.

Toissapäivänä (19.5.) meidän pihallamme oli eläimiä...



Sanna ja Turbo=söpöimpiä.♥


Tänään sitten käytiin kuvailemassa Sannan kanssa Lauraa.



Nuo kolme viimeistä on mun lemppareita, niissä on jotenkin ihana tunnelma. (Paitsi etten tykkää siitä, että näiden laatu raiskaantuu ladatessa.)

Nyt taitaa olla pakko mennä nukkumaan, kun ei kirjoittamisesta oikein tule mitään. Onneksi on huomenna koeviikon ansiosta vapaapäivä, saa nukkua.

Ei kommentteja: