lauantai 4. huhtikuuta 2009

haukotus

Taidan kupsahtaa ihan kohta tähän. Väsyttää aivan tuhottomasti. Sain vihdoin parisängyn huoneeseeni, ja siinä menikin sitten kuutisen tuntia, kun järjestelin kaikki mahdolliset kirjat ja DVD:t ja elektroniikkalaitteet ja julisteet ja kaikki uudelleen. Voi sitä pölyn määrää. Mulla ei ole pölyallergiaa, mutta meinasin silti tukehtua. Nyt on kuitenkin kivaa, tuntuu jopa vähän siltä, että asuisin taas uudessa paikassa, ja huoneeseen tuli tilaa. Pitäisi ottaa varmaan kuvia. Ehkä huomenna. Nyt väsyttää liikaa. Pitäisi varmaan mennä koettamaan tuota uutta sänkyä. Saa vaan nähdä, kuinka saan unta, kun olen tottunut joustinpatjaan ja nyt joudun vastedes nukkumaan vaahtomuovisella. Kuulostanpa snobilta. No joo.

Eilen oli koeviikon viimeinen koe (historia neljä, meni varmaan jopa ihan hyvin, siis mun tasolla), ja pääsi hetkeksi rauhaan koulujutuista, ennen kuin uusi jakso alkaa. Paitsi että mun täytyisi alkaa lukea matikkaa uusintoihin. (Lähetin jo anelevaa sähköpostia toiselle matikanopettajistani, alan olla aika epätoivoinen. :D) Oltiin Sannan kanssa eilen Helsingissä ja käytiin vaatekaupoissa, mutta kiitos sen typerän opintotukilautakunnan tai minkälie, mikä sen tuen ihmisille jakelee, niin ne eivät suvaitse antaa tukea ennen oikeaa päivää, joten mun tililläni oli jopa junarahojen lisäksi euro neljäseitsemän. En mä kyllä muutenkaan löytänyt mitään. Ja ehkä ihan hyvä, on tullut tilattua taas enemmän vaatteita tässä lähiaikoina kuin moneen kuukauteen.

Pewkele, pakko varmaan koettaa nukkumista.

Ei kommentteja: