sunnuntai 29. maaliskuuta 2009

röh

Helvetti, kun ostoslista kesää varten senkun pitenee. Vielä odotan edellistä pakettia, niin johan lähti tänään taas uusi tilaus liikenteeseen (Damn you, Gina Tricot.). Sitten olisi vielä vaikka mitä mitä tarvitsisi ostaa. Ja mitä minä ostelemaan näin ilman töitä ainoana tulolähteenä opintotuki ja äiti, jota nyt ei ihan puille paljaille viitsisi kyniä. (Tuntuu kyllä tosi typerältä ja pinnalliselta puhua näin, vaikka se on ihan normaalia. En mä ennen ollut näin vaatteiden perään. Byhyy.) Uudet Converset ja yhdet Spiritstoren kutsumuskorkkarit olisi nyt ykkösenä listalla, ja jostain syystä luulen, ettei niitäkään tule ostettua.

Tänään käytiin taas kullan kanssa ajelemassa, ja täältä tuppukylästä kun ei muita avonaisia paikkoja sunnuntaina löydy, niin mentiin sitten ABC:lle syömään. Luksusta. Ja vielä enemmän luksusta; mentiin Launosiin
Säästö-Kareille ja ostin sienipannan (aka pannan, joka on jokaisella ja joka tekee siis hiuksista sienen näköiset) ja huivin, vaihteeksi.

Ja huomenna maanantai. Onneksi koeviikon ansiosta mulla on vapaapäivä. Täytyisi kuitenkin pyhittää päivä historialle, uskonnolle ja varsinkin matikalle. Saa nähdä miten käy.

Toivottavasti mun tekstit ei käy vastedeskin näin tylsiksi... Mulla oli paljonkin asiaa aikaisemmin, mutta en oikein saanut puettua niitä sanoiksi. Mutta niin käy joskus. Ehkä käyn nukkumaan kun ei ole parempaakaan tekemistä.

Ei kommentteja: