sunnuntai 5. huhtikuuta 2009

blah

Jee, taas yksi sellainen päivä, kun en ole tehnyt kerrassaan mitään. Olen lojunut sängyssä löhöilyverkkareissa läppäri mahani päällä katsellen samalla toisella silmällä Simpsoneita. Tällä hetkellä tosin telkkarissa pyörii Mean Girls. Ehkä parhain leffa sellaiseen mielentilaan, kun tuntuu siltä, että olisi juuri teetetty lobotomia.


Ja tältä näyttää lobotomia-minä. Eli oikeastaan minä aina. Mitä vittua-ilme kuuluu naamalle. Ei jestas kun osaankin näyttää räjähtäneeltä. Pitäisiköhän käydä ostamassa naamari.

Uargh, nyt pitäisi olla ihanan vapaa olo, kun ei tarvitse ajatella koulujuttuja, mutta päinvastoin. Tuntuu enemmänkin vaan siltä, että moi olen yksin, näytän muumien möröltä ja lojun sängyn pohjalla kietoutuneena Bamse-lakanoihin pää- ja mahasärkyisenä särkylääkepaketin ja vissyvesilasin kanssa.

Pitäisi varmaan siivota vaatekaappi.

Ainiin, mun ensimmäinen lähettämäni postcrossing-kortti saapui tänään lähettäjälleen Saksaan! On tänään siis tapahtunut jotain kivaa.

Ei kommentteja: