maanantai 16. maaliskuuta 2009

nrghhh

Kulta pääsi tänään inssistä läpi ja käytiin sitten sen kanssa kiesaamassa ympäri Riihimäkeä. Oli kivaa. Se vain toki muistutti mua sitten vain enemmän siitä, että satun itse täyttämään kahdeksantoista joskus päälle viiden kuukauden päästä, mikä ei ole kovin piristävä ajatus. Ei siinä sinänsä mitään, mutta se ajokortti olisi ihan kiva. Voisinhan mä autokouluun jo mennä, mutta siinäkään vielä minkään sortin järkeä ole.

Tajusin vasta tänään, että mä olen hakenut tasan kolmeen eri kesätyöpaikkaan. Saamatonta, eh? Mutta Riihimäki nyt on valitettavasti niin suurcity, ettei täältä löydy enää paikkoja, mistä voisi työpaikan saada. Varsinkaan kun olen alaikäinen/en omista hygienia- tai anniskelupassia. Doesn't really work.

Mmh, miksen saa koulujuttujakaan aikaseksi. Kerkesin jo toivoa jossain vaiheessa, että pääsen tämän jakson molemmat matikankurssit läpi, ettei seuraavaa kurssia enää tarvitse edes murehtia. Mutta ei, vaikka pääsisinkin toisesta läpi, niin silti mulla on etenemiseste ja uusin noita kursseja vielä kahden vuoden päästä.
Niiden lisäksi vielä nuo historiat menevät täysin yli ymmärryksen. Melkein jaksoin jopa kiinnostua Suomen talvisodasta, mutta sitten sekin kiinnostus nuupahti aika nopeasti. Ja esitelmä UKK:sta ei oikein edisty. Eikä myöskään tuo Barack Obama -juttu, tai mikälie. Se pitää palauttaa ensi viikolla, enkä ole edes valinnut aihetta vielä.
Voi kuinka kuulostankaan saamattomalta.

No, sanon tähän vain, että vitut, mä menen nukkumaan. (Okei, en mä nyt vielä mitään unta saa, mutta leikitään, että täytyy käydä nukkumaan, että voin luistaa kaikista tehtävistä asioista. Ja pitäähän mun huomenna herätä kuudelta.)

Ei kommentteja: