lauantai 31. tammikuuta 2009

Sain tänään vanhojentanssimekon viimeiseen sovitukseen, se on muuten valmis, mutta helman pituutta piti vielä mitata. Aah se on ihana. <3____<3 Okei, näytin se päällä kyllä enemmän tai vähemmän transulta, ja ehkä juuri siltä, että se sopii kaikille mahdollisille muille ihmisille, kuin mulle, vaikka mä itse suunnittelinkin sen. No joo, se on anyway ihana. Ehkä mun sisäinen prinsessamekkofriikkini yrittää pukertautua esiin. Muutenkin saan taas kaikkea hauskaa, kunhan Pilvi saa kigurumini valmiiksi. Joo, olen Traconissa ehkä niin Japanifriikin näköinen, ettei mitään rajaa, mutta noh.. ehkä se on kestettävissä. Tai sitten ei. Mutta silti, odotan karvapukuani kuin kuuta nousevaa. ♥ Muutenkin on tänään ihan kiva olo (Okei, johtunee eniten siitä, kun sain viettää tuon mieheni kanssa hetkisen♥, näytin kuulemma Christian Sirianolta. On muuten hienoin kohteliaisuus mitä mulle on sanottu. :D), vaikka joutuikin heräämään seitsemältä kun oli ah-niin-ihana englanninkoe aamulla. Mutta tosiaan, parastahan tässä on, että koeviikko on ohi. Neljä koetta, joista kolme menee luultavimminkin uusintaan. Ei kuulosta hyvältä. Mutta aivan sama, tällä hetkellä ei voisi vähempää kiinnostaa. Vaikka edessä onkin koko lukioaikani pahin rääkkijakso, niin siltikään ei kiinnosta. Tänään ja huomenna mä olen vapaa! Käskekää mua lopettamaan näiden merkintöjen kirjoittaminen jos mulla ei ole mitään järkevää asiaa.

Ei kommentteja: