sunnuntai 4. tammikuuta 2009

liikaa lomailua

Ah, ihanaa kun on taas kerrankin ihan älyttömän hyvä fiilis. Sen pilaa kyllä tietenkin pian ajatus siitä, että kohta alkaa taas koulu ja vanhojentanssit lähestyy ja voi ahdistus sentään. Mutta yritän nyt nauttia tästä vielä kun voin.

Huomasin, että jollain oli gallerian päiväkirjassa (anteeksi kun olen niin elämätön) joku juttu, missä piti luetella 40 faktaa itsestään. Ajattelin, että voisinpa jopa tässä keksiä ajankuluksi jotain faktoja, vaikka se voikin olla hieman vaikeaa kun olen niin tylsä.

1. Mulla on viha-rakkaussuhde omaan nimeeni. Se on sinänsä mukava, koska se on periaatteessa erikoinen, mutta ei ole sitä kuitenkaan. Sitten ärsyynnyn aina siinä vaiheessa, kun pitää sanoa, että C:llä ja kahdella I:llä. Ja se, että lempinimi on aina Caro, on tosi raivostuttavaa. Tai siis en mä siitä voi enää valittaa, koska mua on kutsuttu sillä nimellä ties kuinka kauan. On vaikeeta.
2. Olen välillä tosi paha itsekäs materialisti, joskus taas olisin valmis myymään kaiken omaisuuteni sisuskalujani myöten auttaakseni jotain pieniä afrikkalaisia lapsia.
3. Rakastan tyttöystävääni ja ystäviäni enemmän kuin mitään muuta (yllätys?). Perhe tulee hyvänä kakkosena. 8'D
4. Mulla on tällä hetkellä helvetinmoinen hikka ja se on ärsyttävää.
5. Tuosta materialismista; en pystyisi millään elämään ilman kameraani, iPodiani ja kännykkääni. Enkä varmaan ilman tietokonettakaan. Enkä Nintendo DS:ääni. Enkä suoristusrautaa ja hiuslakkaa. Mutta niin käy joskus.
6. Olen helposti mustasukkainen ihminen, mutten yleensä kuitenkaan kovin vakavasti.
7. Olen myös helposti tosi kateellinen kaikesta, taas yksi monista huonoista puolistani.
8. Olen älyttömän huono koulussa, eikä tuo koulunkäynti oikeastaan kiinnosta ollenkaan. Silti aion yrittää lukion jälkeen yliopistoon.
9. Olen kauan halunnut oman pistoolin ja haluaisin osata ampua sillä. (Ei, en aio olla seuraava kouluampuja.) Liikaa Aliaksia ehkäpä.
10. Kuten edellisestä huomaan, saan joistakin asioista pahoja pakkomielteitä tv-sarjojen ja elokuvien kautta. (Sain yhtäkkiä kauhean kirjoitusinnon kun katsoin L-koodin kakkoskautta, halusin kuollakseni hotelliin töihin kun katsoin Hotel Babylonia, alkaa pirusti tehdä mieli tupakkaa kun katson Greasea, tiedä sitten että miksi, ja niin edelleen kaikkea vain tyhmempää.)
11. Usein vihaan palavasti monia asioita, kuten jotakin musiikkia tai elokuvaa, mutta sitten loppujenlopuksi päädynkin rakastamaan sitä mitä olen vihannut. Näin on käynyt liiankin monta kertaa.
12. Itsetuntoni on pahasti pakkasella, mutta olen paininut asian kanssa jo niin kauan, että se ei edes tunnu miltään nykyään.
13. 13 on onnennumeroni, vaikken kyllä tiedä mitä merkitystä millään onnennumeroillakaan on.
14. Olin kauhea Japanifanittaja yläasteen alussa, en vain tajunnut sitä itse. (Itseopiskelin japania, luin älyttömästi mangaa, luin kirjoja Japanin kulttuurista, unelmoin matkasta Tokioon etc.)
15. Olen elämäni aikana kuunnellut varmasti melkein kaikkia mahdollisia musiikkigenrejä, ihan peruspopista ja rokista blackmetalörinään, raskaammasta rokista jiirokkiin ja alternativeen, punk rockista emoon ja klassiseen musiikkiin.
16. Yritin joskus olla tosi uskottava ties millainen hevari, mutten ole koskaan kuitenkaan ollut. Luulin vain olevani uskottava. Naurattaa edelleen.
17. Mulla on kaksi vakituista lääkitystä ja syön liikaa särkylääkkeitä. Paha pilleristi siis.
18. Luulen joskus olevani fiksumpi kuin olen, mutta joskus käy myös niin, että olen tyhmempi kuin luulen.
19. Tiedän kummallisia asioita, varsinkin sellaisia joiden tietämisellä ei ole mitään merkitystä.
20. Olen välillä (tai oikeastaan useimmiten) aivan liian huomionkipeä, mutta sitten kun saan huomiota en osaa suhtautua siihen oikein.
21. Valitan liikaa ja turhaan, vikisen ja vingun.
22. Olen todella ärsyttävä persoona, onneksi mun ystävät on näemmä tottuneet siihen, kun kestävät mua.
23. Olen kamalan itsepäinen ja ärsyynnyn helposti muista, vaikka olisin itse ärsyttävämpi. Suutahdan välillä turhan helposti ja alan huutaa.
24. Itkin joskus vähän aika sitten joka päivä, nykyään onneksi olen vähän saanut tasoitettua.
25. Olen välillä vähän turhan draamakuningatar.
26. En laula suihkussa ikinä. Vaikka olenkin laulaja, ja se on yleistä, että laulaa suihkussa, niin minen sitä koskaan tee.
27. En yleensä pidä vaatteistani ja haluaisin pukeutua vähän erilailla, mutta näytän valitettavasti aivan kaalikääryleeltä useissa kivoissa vaatteissa.
28. En ole koskaan ennen tykännyt villasukista, mutta nykyään mulla on sellaiset koko ajan jalassa.
29. Syön aina liikaa ja sitten valitan, kuinka paksu olo on. Ah ihanaa.
30. Inhosin yhdessä vaiheessa naislaulajia ja olin sitä mieltä, etteivät naiset osaa yleisesti laulaa, eikä naisilla ole niin monipuolinen ääni kuin miehillä, mutta nykyään kuuntelen oikein mielelläni naislaulajiakin. Luulenpa, että naislaulajavihani johtui vain siitä katkeruudesta, että oma ääneni on niin yksipuolinen.
31. Olen aivan älyttömän kiinnostunut taiteesta ja eri taiteilijoista, mutta olen kuitenkin itse aivan mahdottoman huono piirtämään, enkä pidä itseäni kovin taiteellisena persoonana.
32. Olen tällä hetkellä suhteellisen tyytyväinen elämääni (!!! tätä ei ole tapahtunut viimeiseen pariin vuoteen).
33. Rakastan Tamperetta.
34. ... ja keikoilla käymistä. Varsinkin Tampereella.
35. Olen noin yhdeksän kuukauden päästä 18-vuotias.
36. Tajuan liian myöhään tällaisia juttuja tehdessäni, ettei ketään kiinnosta.
37. Mutta silti jatkan, vaikka into alkaa loppua kesken enkä keksi enää mitään.
38. Pikkuveli tuli justiinsa kotiin ja alkoi selittää kuinka ne pelasi kavereiden kanssa spiritismiä.
39. Mistä tulikin mieleeni, että olen älyttömän skeptinen kaikkea yliluonnollista kohtaan, en osaa uskoa mihinkään, mutta lasken silti itseni mielummin agnostikoksi kuin ateistiksi, kun ateismikin on periaatteessa uskonto. Uskoin kyllä joskus henkiolentoihin ja muuhun sellaiseen, mutta jotenkin tämä maailma vaan on jotenkin niin typerä, paska ja realistinen paikka, ettei täällä vaan voi olla mitään niin hienoa kuin yliluonnollisia olentoja ja ilmiöitä. "This world is a cruel place and we're only here to lose." On se Valon Ville viisas.
40. Mikähän sopisi tähän viimeiseksi. Hmm. Hoen liikaa sanoja sieni, yhyy, söpö ja moi.

Voi jee. Pitäisiköhän keksiä jotain järkevää tekemistä (läksyt aah). Ei kumminkaan huvittaisi tehdä koulujuttuja, vaikka melkein lupasin itselleni lukevani biologiaa ja maantietoa loman aikana. Ja kai sitä ruotsiakin pitäisi. Argh, olen laiska.

Pitäisi varmaan jotain kuviakin taas saada näihin merkintöihin, mutta kuvaamisinspiraatio ja mahdollisuudet ovat olleet aika nollassa. Ehkä tämä vielä tästä.

Ah, nyt alan nostalgioimaan Nightwishin (Pelottavaa, kun siitäkin on kauan kun tosissani kuuntelin tätä bändiä. Tai oikeastaan ylifanitin, löytyy tuo Nightwish-kirja edelleen hyllystäkin. Ja vaikka en osaa tykätä Tarjasta persoonana, niin laulaminen on kuitenkin niin ihanaa, että Anetten voisi vetää vessanpöntöstä alas. Anteeksi.) ja vanhojen kuvien parissa.

Ei kommentteja: