torstai 29. heinäkuuta 2010

i wanna start a revolution

Mitä tämä blogi olisikaan ilman turhanpäiväisiä postauksia höystettynä päämäärättömillä kuvilla.

DSC01491_marjat1

DSC01487_pandora1
Eilen kulutin aikaani lähinnä blogien parissa.
Konevanhukseni pääsee piakkoin eläkkeelle. Tänään saatiin siis tilattua mulle vihdoin uusi kapistus, joka on siis mun yo-lahjani. (Joudun tosin itse maksamaan siitä puolet.) Loppujenlopuksi mun haaveeni ihanaisesta Macbookista murskattiin, ja mun oli pakko taipua, koska loppujenlopuksi mulle on tärkeämpää koneen tehokkuus kuin se, että se on kaunis ja upea ja mac ja kaikkea muuta siltä väliltä. Eihän siinä mitään ongelmaa olisi ollut, jos Apple ei vain olisi niin saatanan kallis merkki. Totesimme, että samaan hintaan saan perkeleesti paljon tehokkaamman masiinan, jos vain kestän sen faktan, että se nyt onkin sitten pc. (Pakko kyllä myöntää, että pelaan mä simssiä mielummin 17-tuumaisella näytöllä kuin 13-tuumaisella. Ostakaa joku mulle 17'' Macbook pro?)

DSC01493_koruteline

DSC01495_simsit1

DSC01502_iphone1
Ja tupla♥.

Nämä kuvathan ovat siis eiliseltä. Päivä kului tv:n ja koneen välillä ravaten, illalla Sanna tuli meille yöksi. Tänään päivä on ollut lähes samanlainen, mutta vain ilman Sannaa (:<).
Paitsi että tää kuumuus ihan oikeasti saa mun aivot sulamaan ja valumaan korvien kautta ulos...

ps. Kuten varmasti huomaatte, vaihdoin bannerin. Se on kyllä hemmetin taiteellinen. 8---D Joillain sitä vain on lahjoja kuvanmuokkauksen saralla...

pps.
Day 10 - A song from your favorite band

Ei sitten yhtään vaikeampaa... No, laitan nyt sitten tänhetkisen lempparini lempparilta.

Adam Lambert - Strut (Musta tuntuu että oon laittanut tän saman biisin jo johonkin mutta whatev. AL ei ole mun ainoa lemppari, mutta se nyt oli helpon keksiä tähän.)

1 kommentti:

shane kirjoitti...

Niin, täällä sä vaan kirjottelet etkä vaihteeks taas oo mesessä ;<