torstai 18. maaliskuuta 2010

when you came in the air went out

Ajattelin laittaa ihan tällaisen pienen välimoin, että oon ihan elossa vielä ainakin näillä näkymin. Ei ole tullut postattua syystä että

- yo-lukeminen tappaa mut
- mulla on aivan helvetillisen kamalan hirveä yskä edelleen, ja olo ei tunnu siksi kovin virkeältä ja inspiroituneelta
- olen näyttänyt joka päivä aika kamalalta, joten siksi asuja tai muitakaan pärstäkuvia ei ole näkynyt hetkeen
- kaikki se aika, jonka olen jaksanut olla koneella olen viettänyt YouTubessa meikkivideoita katsellen ja Twitterissä valitellen kärsivää oloani
- mulla on ollut joku paha asennevamma blogiani kohtaan tässä lähipäivinä, oikein mikään siinä ei miellytä mua, kuvat, teksti, laatu, asiat, aiheet, kaikki on tuntuneet niin typeriltä

Eli siis lupaan kyllä sen, että sitten kun kirjoitukset ovat jokseenkin ohi ja kun olen tästä tervehtynyt, niin palailen taas blogin pariin, koska en oikein itse pysty elämään ilman sitä. Ja jätän nyt hautumaan tämän angstin omaa blogiani kohtaan, saa nyt nähdä teenkö asialle sitten oikeasti jotain, ja mitä asialle tekisin.

Nyt kuitenkin menen tekemään jotain vähemmän järkevää, eli litkimään yskänlääkettä, katselemaan Housea ja syömään vanhoja irtokarkkeja. (Olen muuten luvannut itselleni myös sen, että sitten kun tuo kevät tuosta oikeasti meille tulee, niin teen jonkinsortin elämäntaparemontin. En nyt tiedä sitten mitä siitäkään tulee, mutta ainakin nyt olen tosi innoissani siitä. Olisihan se jo vähän aikakin, tätä menoa mä painan 300 kiloa kun täytän 25. :--D Ja olisi muutenkin kiva edes joskus tuntea olonsa mukavaksi omissa nahoissaan. Mutta katsotaan mitä kevät tuo tullessaan.)

ps. Oon ihan rakastunut tähän Jace Everettin Bad Things -veisuun. 8D Ainahan mä olen rakastanut countrya...

6 kommenttia:

NooranElämää kirjoitti...

Hei, huomasinkohan sun olleen kiinnostunut miitistä jonkun kommenttiboksissa? Haitko? Tuutko? :) Ois hauska tavata!

Annika kirjoitti...

ei saa olla asennevamma! 8( ja juu, ihan turhaan tässä kirjoitusten alla stressaa ylimääräisiä blogista. :D ei mullakaan hirveästi olisi just nyt kirjoitettavaa.. pukeutuminen kiinnostaa nyt onneks hiukka vähemmän kuin bilsa :D

elämäntaparemonttia pitäis täälläkin päin harkita 8) paino on jees kohdillaan, mutta muuten kaikki on aika hanurista :--) välttelen parhaani mukaan lihaa, enkä saa korvaavia jutskia mistään. puhumattakaan combosta lukuloma + liikunta. krhm :D

Annika kirjoitti...

blogimiitistä mäkin olisin muuten ollut kiinnostunut, mutten tajunnut yhtään, että haku oli eilen! :D

Caroliina kirjoitti...

Noora, olin juu kiinnostunut miitistä, mutta valitettavasti en oikein voinut ilmoittautua, palaan Pariisista kotiin juuri edellisenä päivänä, enkä ole edes varma onko lentomme silloin, vai juuri sitten sinä päivänä. 8D Harmittaa ihan vietävästi. ;< Olisin halunnut miittiin kovasti.

Annika, joskus näinkin. :-D Yritän kyllä korjailla asennevammaani, jokin tässä blogissa nyt vain mättää. Saattaa toki johtua kirjoitusstessistäkin, ettei mikään oikein tunnu hyvältä. :D

NooranElämää kirjoitti...

No miittejä tulee ja menee. Meen porukkaa järkkää kesällä (sponssaamattoman) puistomiitin tampereella, joten sinne sit! :)

Caroliina kirjoitti...

Oi, kivaa! Sinne kyllä tulen sitten. Jee. 8)