maanantai 15. maaliskuuta 2010

we are the world, we are the children

Mä en ollut iloinen aamulla, koska piti herätä aikaisin esseekokeen takia.
Mä olin iloinen, kun kokeessa oli jopa muutamia tehtäviä, joihin olisin osannut vastata.
Mä en ollut iloinen, kun ensimmäiset puoli tuntia koeajasta meni yskimiseen. Siis ihan valehtelematta.
Mä olin iloinen, kun sain alkuun aikaan ihan siedettävää tekstiä.
Mä en ollut iloinen, kun käteen alkoi sattua puhtaaksikirjoittaessa.
Mä olin iloinen, kun pääsin poistumaan koesalista.
Mä en ollut iloinen, koska loppujenlopuksi tunsin kirjoittaneeni tyhjänpäiväistä sontaa.
Mä olin iloinen, kun mulle tuli tekstiviesti, että H&M-paketti on tullut postiin.
Mä en ollut iloinen, kun autossa oli niin kylmä.
Mä olin iloinen, kun paistoi aurinko.
Mä en ollut iloinen, kun ajattelin taas essekoettani ja menin lueskelemaan abitreeneistä kommentteja. Tunsin siinä vaiheessa itseni tosi tyhjäpääksi.
Mä olin iloinen, kun H&M-paketissa tulleet kengät ja hame olivat sopivia. (Yksi paita oli loppu ja yhdet kengät tulee toukokussa, jee.)

Teippasin Mynthon-askini, eikä multa edes loppujenlopuksi katsottu edes eväsrasian sisälle tai penaaliin. Päteviä opettajia.

Postissa tuli myös huutamani korvikset.

Mä olin iloinen, kun vein Jonnin keskustaan ja aurinko paistoi ja popitin Adam Lambertia täysillä autossa.

Enää en ole iloinen, kun pitäisi lukea. En jaksa enää.

Musta tuntuu, että kylkiluut menee kohta poikki, kun yskin niin paljon... Tosi kivaa. Kai tässä nyt pitäisi sitten taas alkaa lukea. Miten jokin asia voikin tuntua niin vastenmieliseltä.

13 kommenttia:

Annika kirjoitti...

oi vitsi, nuo korvikset näyttää ihan sellaisilta raekarkeilta, joihin tekisi mieli iskeä heti hampaat kiinni. 8) jos sulta joskus siis puuttuu korviksia, niin se olin vain makeannälkäinen minä rouskuttelemassa siellä kaapillasi/korurasiallasi! :D

voi voi, mua huolettaa ihan tajuttomasti, kun kaikki selittää, miten niillä oli käsi kipeenä kirjottamisen jälkeen ja musta tuntuu, että käteni oli elämäni kunnossa siellä :--D joku asia on varmasti ollut pahasti pielessä! sain esseeni kirjoitettua puhtaaksi vähän yli 12 ja mietin, menikö tuo nyt ihan varmasti hyvin! oisin voinut kirjottaa sen vielä uudestaankin puhtaaksi, nyyh. 8( mutta haluni syödä hampurilaista oli sillä hetkellä suurempi kuin haluni paikkailla anonyyminäkemysten puutteita.

grrh, tuleekohan ytl:ltä noottia liian mustavalkoisesta esseestä. 8( keskityin niin paljon nettikirjoittelun huonoihin puoliin, ettei mieleeni ees tullut, että jollekin lääkäripalstalle on ehkä hyväkin kirjoittaa ilman nimeä. :D ah-ja-voi se naiivi ajatus rikollisuuden vähenemisestä.

onneksi mun ei tarvitse nähdä esseetäni enää, HÄVETTÄÄ! :D

t. anonyymi-ansku

Caroliina kirjoitti...

Ää, se vie mun korvikset! 8---D

Hei kiitos ihan kamalasti yyberpitkästä kommentista, ne on aina ihanimpia. n_____n

Ja hyhh, mulla on vähän sama asenne koko esseekoetta kohtaan, en tahdo nähdä omaa esseetäni enää ikinä. x___x Mä tosiaan toivon, että ytl arvostaa omaperäisiä näkemyksiä.... :D

Annika kirjoitti...

ps. valitettavasti tämä vuodatukseni estää muistukuviani haihtumasta tuosta maata järisyttävästä esseekokeesta. 8)

pps. mulla meni ihan pahuksen pitkään tajuta, miksi helkutassa olit teipannut mynthonrasian. aika järeeltä näyttää :D tuollainen paketti herättäis kyllä ainakin itsessäni paaaljon enemmän epäilyksiä. niihin teippeihän saattais vaikka raaputella salaviestejä alistuskonjuktioiden käytöstä!

ppps. en ole kommentoinut aiemmin blogiisi, mutta tykkään kirjoitustavastasi. 8--) ja koirasta. koulukirjat ei viehätä mua, koska en ole saanut vieläkään luku-urakkaa läheskään loppuun. (saldo: enkku 0/8, ruotsi 0/montaniitäeeson, matikka 8/13, bilsa 4/5). heh-heh. luulin valmistautuneeni syksyllä huonosti, mutta silloin edes sain luettua kaiken. 8)

pppps. rakastan lomailua. :---)

Annika kirjoitti...

toiivotaan. :---D pelkään kyllä ihan tajuttomasti, että vetosin liikaa viime aikaisiin mediahässäköihin. noh, noh. 8)

aina on mahdollisuus uusia ja kirjoittaa pahuksen tekstitaidot uusiksi. voi kun mä niin haluan palauttaa ihania kirjallisuuskäsitteitä mieleeni.. nooot. u___u''

Caroliina kirjoitti...

Hyh, mä en kyllä tota enää uusi vaikka tulis a. Mitä tollakaan enää tekee? 8---D etenkin jos pääsee opiskelemaan jo johonkin.

Ja hei mun pitää nyt kiittää sua, piristit kovasti mun päivää kommenteillasi. Ja kiva jos tykkäät mun kirjoitustyylistä, sen kuuleminen lämmitti sydäntä eniten. :-)

Annika kirjoitti...

huh, niinpä 8--) mä pelkään vaan, että jos meinaan oikeasti päästä sinne, minne todella haluan (enkä käydä läpi kamalaa valmennuskurssihässäkkää), niin meikäläisen tasossa sais olla aika puhdas yo-rivi huippuarvosanoja (*krhm lukutahti..*)! :>

hih, kiva kuulla! :--) varsinkin siltä kannalta, etten pelottanut sua iihan kuoliaaksi asti. 8D

Caroliina kirjoitti...

*curiosity attack* Minne oot hakemassa? 8D

Ja ei, et tosiaankaan pelottanut, mun mielestä just tollaset ihanat kommentit missä on vähän omaa persoonaakin mukana on ihanimpia. Tuli hyvä mieli. n____n

Vorona kirjoitti...

Caroliina pieni, ei saa lukea abitreenejä! Ne vain masentavat. :D Sitä paitsi puolet niistä on jotain urpoja, jotka haluavat vain päteä "minäpä kirjoitinkin sinne koko suhteellisuusteorian ja lainasinpa vielä Platoniakin vähän! Repikää siitä!" ja toinen puolisko jotain vajaita, jotka ovat ihan "omg keksin oman otsikon vaikka tehtävässä oli annettu valmis otsikko, saanko nyt nolla pistettä. :O"
Ei siis hätää. :>

Annika kirjoitti...

apua, siis hesaan lääkikseen. ei mitenkään kamalan yllättävä tai persoonallinen valinta, mutta juu. 8--) ehkä mä keksin vielä jonkun tooosi siistin vara-alan, ja sit musta tulee ainoa laatuaan. 8)

kärvistelen tässä jossain maan alla fysiikan takia (= eli luultavasti ens syksynä aikuislukiossa *sobsob*). jahuuuuuu. :DD ei siellä olisi mitään mielenkiintoisempia uratoiveita? :D

ja juu, en kannata abitreenejä! kartan erityisen hyvin matikkaosion, jossa keskustellaan siitä, miten sen jonkun nokia stipendin saisi. w00t. o_O

Caroliina kirjoitti...

Annimuruseni, kiitos rohkaisusta, mäkin aloin jo vähän pohtia, että kannattaako nyt lähteä vertaamaan muihin jotain sellaista juttua, mihin ei voi enää vaikuttaa. Mua vaan harmittaa. Tunnen itteni tosi huonoks kirjottajaks ku en saa kirjotettuu ees ylppäreissä mitään järkevää. :---D

Annika, okei, apua. 8D Mäkin haluaisin lääkikseen, tosin mun haaveenani olisi ruveta patologiksi. Ihan tosissaan. :---D Oon kuitenkin niin epäkiinnostunut kaikista luonnontieteistä niin se ei taida onnistua. Tyydyn siis sosiologiaan. Tai ei se oikeestaan oo tyytymistä, oon tosi innoissani koko aineesta. Mut tsemppiä hei sulle lääkikseen pääsyssä. 8)

Annika kirjoitti...

ET OLE TOSISSASI! mä olen halunnut patologiksi ala-asteelta lähtien (mut ei tuollaista uratoivetta hirveesti ääneen mainostella, eh, ainkaan luokanopeni reaktiosta päätellen..)! :D sosiologia kuulostaa kans ihan mielenkiintoiselta, mutta taidan olla enemmän niitä luonnontiede-ihmisiä. 8) mut kiitti. :>

Caroliina kirjoitti...

Oikeesti?! 8DDD Vähänkö siistiä. En oo oikeesti koskaan tavannut ketään jota ko. ala ois kiinnostanut ihan oikeasti! Jännää. :-D

Annika kirjoitti...

joo, oikeesti 8DD eihän sitä sit tietenkään etukäteen voi tietää, mutta tuollaista olisin kiinnostunut yrittämään (moi vaan isi ja äiskä). :--D