keskiviikko 24. helmikuuta 2010

"when i was little there were only 150 pokémon"

Ja kiitokset otsikosta Sannalle ja Facebookille.

Tein tuossa muutamia päiviä sitten Animalian nettikauppaan tilauksen, ja tänään mun pienet ihanuudet tipahtivatkin jo postilaatikkoon uusimman Animalian jäsenlehden kera.

Turkistarhaus ketuttaa -heijastin, 2e. Vihdoinkin mulla on heijastin! Ja vielä suloinen sellainen. Eläinten ystävä -pinssi maksoi 1,50e, en voinut vastustaa mitään noin suloista.

TitiMadamin kettukoru, 13e. Suunnitelmissa on ollut tilata tuo jo aika kauan, mutta nyt vasta sain aikaiseksi. Ja olen hyvin iloinen että sain tilattua tuon, se on ihana. ♥ Koru on mahdollista tilata myös pupun tai hevosen muodossa, lyhyemmällä ketjulla ja peilin värisenä.

Huomenna meillä on äidin kanssa varattu aika kosmetologille, jotta päästään tuhlaamaan äidin lahjakortteja. Äiti ei itse kovinkaan paljoa välitä kauneushoitoloista, joten tarjouduin käyttämään toisen hänen puolestaan. 8D Menen nypityttämään ja värjäyttämään kulmani taas vähän fiksumman näköisiksi, ja värjäytän ripseni samalla. Äidillä on aika kasvohoitoon. Toisesta lahjakortista jää vielä osa käyttämättä, joten menen itse sitten vielä manikyyriin tai johonkin muuhun joskus myöhemmin.

Tänään mä heräsin taas siihen, että hitto, mun pitäisi ihan oikeasti lukea yo-kokeisiin. Huomenna täytyy yrittää paneutua psykologiaan, mä olen lukuaikataulustani jäljessä (mikä nyt ei ole kovin suuri yllätys).
Lauantaina on vuorossa kauan odottamani Deathstarsin keikka Tampereen Klubilla. Jäädään Annin kanssa Tampereelle yöksi keikan jälkeen, kun viimeinen juna tänne käpykylään lähtee jo yhdentoista aikoihin. Äiti onneksi ihanana lupasi kustantaa yöpymiseni, koska ei oikein luottanut toiseen vaihtoehtoomme autoon. Mitä vikaa siinä olisi jos yksi kokematon tai toinen vielä kokemattomampi kuski ajaisi Tampereelta kotiin yöllä hyvin väsyneenä pimeän aikaan moottoritiellä mahdollisessa lumituiskussa?

Mun pitäisi varmaan koittaa mennä nyt nukkumaan, kun pitää herätä huomenna aikaisin (=ennen puoltapäivää), kun kosmetologiaika on kahdeltatoista. Taidan kuitenkin mennä väkertelemään hamahelmilläni ja katselemaan eilisiä Täydellisiä naisia.

Ei kommentteja: