perjantai 26. helmikuuta 2010

one plus one is eleven

En tajua, miten voi tuntua näin kirjoittamistyhjältä. Se tuntuu fyysisesti pahalta, kun ei saa kirjoitettua mitään. Inspiraatio on ihan hukassa, ja tuntuu siltä, etten saa aikaiseksi yhtäkään fiksua lausetta. Tuntuu niin kummalliselta, koska periaatteessa mulla on oikeasti todella kiva fiilis. Kaikki on päällisin puolin hyvin, ja mulla on sellainen henkilö, jota mä rakastan yli kaiken. Kuitenkin jokin on vialla. Aina ei voi voittaa.

Otin tänään hyvin epätäydellisiä kuvia. Se oli mukavaa.

Kauneushoitolassa oli mukavan rentouttavaa. Multa ei olekaan ennen poistettu kulmia vahalla. Ja on kivaa, ku mun ripset eivät ole enää värittömät. Ostin lahjakortin rahoilla myös 30e maksavan ripsiseerumin. Rahaa jäi onneksi vielä manikyyriin. Sanna antoi mulle kivoja pinnejä.

Käytiin äidin ja Sannan kanssa Tarjoustalossa, ja löysin kivoja sukkia.

Tein viime yönä kello kolmen aikaan kummallisen timantin hamahelmistä.


Mulla on Sannalta kirjoja lainassa.

Käytin tänään aurinkolaseja ajaessa, ja tuntui keväiseltä.

Mun pitäisi lukea kirjoituksiin, mutta into riittää enintään tähän.

Tänään oli kiva päivä. Mulla on silti kuitenkin todella kummallinen olo. Mä en oikein tiedä, mitä muuta voisin tehdä asialle, kuin käydä nukkumaan. Ei huvita. Argh.

Paremmalla tuulella sitten ensi kerralla.

Ei kommentteja: