lauantai 20. helmikuuta 2010

love's a battlefield

Tänään tein suursiivouksen huoneessani, vaikka mun huonehan ei kovin suurta siivousta koskaan tarvitsekaan, kuten kaikki jotka mut tuntevat tietävät... Nimitän sitä kuitenkin suursiivoukseksi, kun imuroin sängyn alta ja hyllyn takaa, sekä pyyhin kaikki mahdolliset pölyt. Loppupäivän olenkin sitten lojunut sängyssä tv:n parissa (House, C.S.I. New York, 13 ja risat, Bridget Jones - Elämä jatkuu). Tein myös lihapullia ja söin niitä. Nyt ajattelin täytellä tällaisen monessa blogissa kiertäneen haasteen, koska vanhojen kuvien katseleminen on aina jees.

A picture that makes your heart smile.

Varmaan ensimmäinen kunnon yhteiskuva musta ja Sannasta. Tää on niin kiva.

A picture that describes how you'd like to spend every day.

Kesäinen Tampere + Sanna = heaven. ♥

A picture of how you'd like the world to see you.

En osaa selittää tätä sen tarkemmin, tämä nyt vain sattui sopimaan tähän.

A picture of you very drunk.

Koska mä olen onnistunut välttelemään kameraa aina, kun olen ollut jonkinlaisessa humalatilassa, niin laitan tämän kuvan, koska tämä on niin loistava. Vappu ysiluokalla, meillä oli pissispäivä.

A picture of you with someone you love.

Do I need to say more? ♥

A picture of you that you had no idea was being taken.

Nerphian promokuvauksista. Mä en tosiaankaan tiedä mitä tässä kuvassa tapahtuu.

A picture of you when you were anything but happy.

Vuosi 2006. Join jotain pahaa...

A picture of a time in your life that's over, and you couldn't be more thankful that it is.

Yläaste + superangsti + hevariaika. Nuo muut tyypit kuvassa on kyllä kivoja.

A picture of a time in your life that's over, but you wish it wasn't.

Tähän juttuun oli pakko laittaa kaksi. Ensimmäinen on meidän ihana Nerphia. Soittaminen oli niin kivaa.

Ja toinen on tämä. Minä + Anni + Konsta + Rio = ♥. Ikävä.

A picture of you showing of new haircut/color.

Vuosi 2006. Näytin oudolta.

A picture of a time when everything was changing.

Ysiluokan päättäripäivä.

The most recent picture of you.

Musta nyt ei ole uudempia kuvia kuin nämä penkkarikuvat, joten ei ollut vaihtoehtoja.

A picture of a night you regret.

31.12.2006. Traumaattinen uusivuosi. :---D

A picture of you making a goofy face at the camera.

En löytänyt mitään tarpeeksi hassua, joten pummelo it is!

A picture of you in one of your favourite outfits.


Mulla ei ole valitettavasti aivotoimintaa tämän parempaan postaukseen. Palaillaan, kun mulla on oikeasti jotain asiaa.

2 kommenttia:

Laura kirjoitti...

Toi paha alkoholi oli Red Cattia :)

Caroliina kirjoitti...

Joo, mä en enää muistanut mitä se oli. XDD Meillähän taisi olla huimasti yksi pullo kolmeen pekkaan. Ah. Oltiin nii gänäshh.