perjantai 18. joulukuuta 2009

melkein loma

Aa, joululoma! Okei, ei se nyt oikeastaan ole vielä alkanut, tänään on nimittäin vielä yökoulun aika. Se nyt on kuitenkin niin pieni ja vaivainen este minun ja joululoman välillä, että voin fiilistellä jo nyt. ♥
Olin tänään koulussa huikeat 45 minuuttia (+ sen ajan, kun istuskelin Sannan kanssa käytävällä) ja pääsin kotiin ennen yhtä. Meinasin jäätyä jaloistani kiinni maahan, kun käytin Turboa lenkillä, nuo paukkupakkaset eivät vain sovi mulle. Olin kuitenkin tyytyväinen, kun olin kerrankin kotona valoisan aikaan. Sain otettua rytkykuvatkin melkein luonnonvalossa. 8-)




Panta Noran tuliainen Irlannista, huivi H&M, Marilyn-paita Jenkeistä, löllötunika GT (taidan käyttää tätä aika paljon :---D), neuletakki Tarjoustalo? (Ja mun upea Melodica-wnbkoululaukkuni näkyy sängyllä♥)

Jouluunkaan ei ole enää kauaa, Helinä Keiju -kalenterinikin on aivan pian tyhjä.



Ajattelin myös, että joululoman aikana pitäisi alkaa perehtyä lattiallani lojuviin ruotsinkirjoihin, jos mielin päästä kirjoituksista läpi. Psykologian uusintaankin pitäisi lukea (kuinka huono pitää olla, jos ei pääse psykologiasta läpi?). Phuh. Jouluun asti aion kuitenkin lössöillä ja piste.


Tuo kirjakasa on masentava.


Nuo eivät ole. 8---D

Nyt pitäisi vielä tehdä kaikkea, ennen kuin pitää sännätä sinne yökouluun. Huomenna mennään Sannan kanssa Tampereelle, hihii. Later dudes. 8)

Ei kommentteja: