torstai 26. marraskuuta 2009

plop

Tänään uskaltauduin pitkästä aikaa kouluun (tosin kouluahan oli vain yhden kokeen valmistelutunnin verran). Kyllä tämä tauti tästä pikkuhiljaa alkaa vedellä viimeisiään, eilisen ja tämän päivän olen vain vähän niiskuttanut ja yskinyt muutaman kerran. Jos nyt pääsisi taas normaaliin elämänrytmiin kiinni, kun en ole enää vuoteenoma.
Sain sovittua väliin jääneen psykologian kokeen vasta kokeiden uusintapäivälle, mikä on vasta joululoman jälkeen. Eli saan siis pohdiskella koko loman, että hmm, pitäisiköhän tässä nyt availla tuota psykologian kirjaa. Loppujenlopuksi en avaa sitä ollenkaan. Nytkin pitäisi oikeastaan olla lukemassa psykologiaa huomista koetta varten... Duh.

Mutta anygays, dagens kläder:








Panta Noran tuliainen Irlannista, Tuubihuivi H&M Divided, Neuletakki GT, Lörttötunika GT, Toppi H&M (+GT:n mustat leggingsit)
Ihan saatanan ärsyttävä tuo naamalla pyörivä hiushaituva! :-D

Nyt oikeasti tuon psykologian pariin, ruokaakin voisin harkita.

ps.



♥ MUN TURBELO. Vähän myrtsinä, kun olen ollut melkein viikon täällä kotona sen kanssa, ja tänään jätin sen kokonaiseksi 75 minuutiksi yksin, hän on katkera. 8D

2 kommenttia:

iita kirjoitti...

sulla on kiva blogi =) mutta tekstikoko on kyl liian pieni mun luettavaks : <

Caroliina kirjoitti...

iita, kiitoksia. 8-) oon itseasiassa miettinyt tuota tekstikokoa, ja olen vaihdellut sitä edestakaisin, kun en osaa päättää minkä kokoinen olisi hyvä. : D mutta pitänee taas kokeilla tuota isompaa. n____n