tiistai 24. marraskuuta 2009

my body's broken yours is bent

Herätessäni tänä aamuna hihkaisin melkein ilosta - ei kuumetta, yskä laantunut, nenä enää vähän tukossa. Olin saanut jopa nukuttua, enkä herännyt yskimiseen kertaakaan. Päivän mittaan kaikki ilo on kuitenkin karissut pois; nenä vuotaa kuin seula, ja kuumemittari näytti vajaa kolmeakahdeksaa. Se siitä paranemisesta.
Olen kuitenkin löytänyt taannoisen harrastukseni tässä sairastaessani, tänään olen viettänyt puoli päivää ficcejä lueskellessa. Rakastan sitä ihanaa nostalgian tunnetta, minkä FinFanFunissa pyöriminen aiheuttaa. Kävin kyseisellä sivustolla viimeksi kunnolla vuonna 2007, ja yllätyin suuresti, kuinka paljon samaa fanfictionia siellä vielä pyörii. Löysin jopa myös yhden ficin (En suosittele linkin avaamista, jos haluatte säilyä traumoitta. Ja omaksi puolustuksekseni voin sanoa, että äklöimmät kohdat ovat Jennan kirjoittamia, itse pysyttelin söpöilyissä!), jonka kirjoitimme ystäväni Jennan kanssa vuonna 2005. En voi kyllä sanoa siihen muuta, kuin voi luoja
Muistan, kun kirjoitin ihkaensimmäisen ficcini, luultavasti siinä vuoden 2005 alkupuolella. Sen nimi oli Paras jouluaatto, siinä voideltiin joulutorttuja, ja se oli hyvin lyhyt. Ja moderaattorit vaihtoivat laittamani ikärajan korkeammaksi, kun siinä oli niin paljon kuvailua... En taida sentään enää olla yhtä perverssi, kuin olin kahdeksannella luokalla?



Kuva: Photobucket

Nenään sattuu, kun olen niistänyt niin paljon. Ja palelee. Pitäisi varmaan taas suosiolla rojahtaa tuonne sänkyyn ja käpertyä peiton alle. Jos tämä jatkuu vielä kauan, pitää varmaan lähteä lääkäriin. Huoh.

Ikävä kaikkia. Nyyh.

Ei kommentteja: