lauantai 7. maaliskuuta 2009

öö moi

No jee, tainnut kulua taas hitusen aikaa tuosta edellisestä merkinnästä.. Ei mulla kyllä nytkään mitään asiaa ole, kunhan kirjoitan.
Tänään oli kunnon box socialit Sannalla sen 18-vuotispäivän kunniaksi. Mikä on kylläkin vasta huomenna, mutta anyway. Hengattiin siis porukalla Anni, Pilvi, Nora, Mira, Johanna, toinen Mira, Vappu ja tietenkin Sanna. Ja minä, aka Unohdin housut kotiin.
Eilen oltiin luovan kirjoittamisen ryhmän kanssa Helsingissä, ensin pyörittiin Kansallisarkistossa (Tutkittiin Annin kanssa vuosien 1927 ja 1928 pidätysarkistoja, ja ne oli tosi mielenkiintoisia. Sikana puukotuksia ja salakuljetusta (ja monta salaliittoa, isä ja poika salakuljettajina), sekä murtovarkauksia. VAIN YKSI SIVEYSRIKOS.), sen jälkeen tehtiin minuutin pituinen vierailu Yliopiston kirjastoon, ja sen jälkeen käytiin Otavan kirjapainossa. Illalla sitten palattuani kotiin käytiin Sannan kanssa kiinalaisessa syömässä. Kiva päivä siis. Huomenna pääsen sitten kuvaamaan Miraa, kun se saa cosplayasunsa valmiiksi. o/

Nyt vaan väsyttää. Ja pää on särkyinen. Äiti toi mulle jostain syystä tulppaaneja eilen, ja nyt ne haisee tuossa mun naamani vieressä eikä auta migreeniin ollenkaan.

Turhaa mun on yrittää pursottaa tekstiä enempää, kun en saa nyt aikaan mitään järkevää.

Ei kommentteja: