keskiviikko 17. marraskuuta 2010

and there'll always be times like these

Tänään sain tehtyä tuon seinän uudelleenjärjestelemisprojektin, mikä mun on nyt jo kauan pitänyt tehdä. Eli siis poistaa turhat julisteet, järjestellä vanhat, ja laittaa uusia. (Aion ottaa julisteista nyt kaiken irti, kun voin vielä niitä seinälle laittaa. 8D)

Vanha seinä oli siis kaikessa sekavuudessaan tässä:
Image Hosted by ImageShack.us
Siinähän oli sitten kaikkea Doupeista L:ään ja Harry/Draco -kuvasta kavereiden piirroksiin ja keikkalippuihin.

(Ja mullahan on siis myös syy siihen, miksi tuolla seinällä on pakko olla jotain:
Image Hosted by ImageShack.us
Vajaa seitsemän vuoden julisteet ovat tehneet tehtävänsä.)

Uusi seinä näyttää tältä:
Image Hosted by ImageShack.us
Eli vähän vähemmän sälää ja isompia julisteita (kiitos Sanna ♥). Mua kyllä hämää tuo epäsymmetrisyys, mutta ei voi mitään.

Mun piti jatkaa tätä postausta vielä jollain vähän mielenkiintoisemmalla asialla kuin mun seinäni, mutta oon ihan liian poikki. Täytyy muutenkin herätä huomenna ajoissa, kun puksuttelen Helsinkiin tsekkailemaan sen Potterin.
Nyt mulla kuitenkin on sentään joitain postausideoita (en sitten tiedä onko ne mielenkiintoisia vai ei, mutta anyway), joten palaillaan.

ps. Day 15 - A song that you listen to when you’re happy

Mulla ei oikeasti ole mitään erityisiä mieliala-biisejä. On siis sellaisia, joita kuunnellessa jokin tietty mieliala yleensä nousee esille, mutta ei ole oikeastaan mitään tiettyjä biisejä, mitä kuuntelen jos olen esimerkiksi juuri iloinen. Iloisena kuuntelen kaikkea hyvää tietenkin. 8D
Koetan kaivella iTunesistani jonkun hyvän mielen biisin. Se tulee luultavasti olemaan aika random.

... ja randomin biisin löysinkin.

SHINee - Ring Ding Dong
No eihän tätä biisiä voi kuunnella millään jos on pahalla mielellä. :--D

Ei kommentteja: