sunnuntai 20. syyskuuta 2009

something something then you'll see, you'll avoid catastrophe

Mulla on huomenna inssi. Tämä on tosi karmivaa. Ajattelin nyt kuitenkin olla panikoimatta tulevaa ja palata vähän eiliseen. Eilen siis olin Noran ja Pilvin kanssa Helsingissä metsästämässä mekkoa tuleviin mun ja äitini yhteisiin synttärijuhliin. Ensimmäistä kertaa elämässäni ostin pelkästään sellaisia asioita, mitä oikeasti tarvitsin, tai mitä ostoslistallani oli. Laitan nyt kuitenkin ensin muutaman (surkealaatuisen) kuvan eilisestä. En jaksanut raahata järkkäriä mukaani, joten jouduin pärjäämään vanhalla pienellä Canon Ixuksellani. Voi sitä tuskaa mitä sillä kuvaaminen aiheuttaa.

Noralla oli jonkinlainen pakkomielle kaikkeen karvaiseen (...), joten pysäköimme suurinpiirtein joka ikisen karvaisen objektin (liivin, takin, hatun, hanskojen) kohdalla. Kaikkien unelmatakki löytyi H&M:ltä. Jostain kumman syystä sitä ei kuitenkaan tullut ostettua...

Image and video hosting by TinyPic

Läskeilyä. Mäkkärissä oli jotkut Mconnenpäivät tmv., ja siellä oli pelottavia koristeita ja työntekijöistä ei oikein edes tiennyt olivatko he työntekijöitä.
Image and video hosting by TinyPic

Löysimme GT:stä jonkin hyvin mielenkiintoisen rätin, ja meidän molempien oli Noran kanssa pakko kokeilla sellaista, että saimme selkoa, miten koko mekko toimi. Ei se sitten loppujenlopuksi ollut edes kovin hirveä. (Ja mun hiukseni näyttävät aivan kamalilta.)
Image and video hosting by TinyPic

Nora ja Pilvi söpöilee pipojen kanssa.
Image and video hosting by TinyPic

Ja minä aina yhtä urpelon näköisenä. Päivän asustukseen kuului GT:n jättineule, joka on ollut vähän turhan hyvä ystäväni lähipäivinä. Kaulassa H&M:n kauan kaivattu tuubihuivi, päässä Noran Irlannista tuoma Primarkin tuliaisrusettipanta. Seppälän laukku roikkui olalla siihen asti, kun löysin jotain paljon parempaa. Siitä lisää kohta. (Ja edelleen hiukseni ovat jotain aivan hirvittävää.)
Image and video hosting by TinyPic

Sitten niihin ostoksiin. Listallani on kauan jo killunut kaikenlaista, mutta tällä reissulla tarkoituksena oli ostaa vain mekko. Toisin kuitenkin kävi, sillä löysin juuri ne asiat, mitä olen lähiaikoina kaipaillut.

Kaksi paria overknee-sukkia GT:sta, 5,90€/kpl.
Image and video hosting by TinyPic

Mavalan kynsilakka, sävy Riga (juuri se ihana kylmä vaaleanpunainen nomnom) Stockmannilta ja randomostos Tom&Jerry -hyväntekeväisyyslaastarit Mäkkäristä.
Image and video hosting by TinyPic

Olin kovasti kunnollisen koululaukun tarpeessa, koska Melodican kangaskassini alkaa vähän vedellä viimeisiä hengenvetojaan, enkä tahdo sen menevän hajalle. Laukku on siis ollut kauan ostoslistalla, ja nyt löysin sattumalta ehkä suloisimman laukun koskaan. Hintaa oli aivan liikaa budjettiini nähden, mutta se huusi mua! Pacman-laukku Cybershopista, 49€. Sinne menivätkin sitten kaikki viimeisimmät rahani. Mutta mä olen tyytyväinen, eikö se ole tärkeintä?
Image and video hosting by TinyPic

Ja sitten se pääostos, eli juhlamekko. Kuva ei todellakaan anna oikeutta sille, mutta se on oikein kiva ja söpö perusmekko. Ostopaikkana oli GT (ylläri) ja hintaa oli 24,95€. Ostin sen sen takia, koska se sopii mun vartalonmuodolleni hyvin. Ja on se suloinen. (Suhteellisen hieno tuo mekko leijuu ilmassa -efekti tuossa kuvassa.)
Image and video hosting by TinyPic

Vietin myös mielenkiintoisen illan tutustumalla Sannan kanssa Hyvinkään keskustaan ajelemalla sitä ympäri. Piti roudata isäpuolta ympäriinsä. Kiitos Sanna kun jaksoit.

Nyyh, mun pitäisi nyt kyllä sännätä yhteiskuntaopin kirjan pariin, pitää tehdä helvetinmoinen kasa ylimääräisiä tehtäviä lukuloman takia. Ja siitä olisi vielä ensi viikolla koekin. Hurraa.

Ei kommentteja: