tiistai 29. syyskuuta 2009

hail to the camp krusty on the shore of big snake lake, though your swings are rusty you know they'll never break

(Joo, olen katsonut liikaa Simpsoneita.)

Lauantain partyt sujuivat suunnitelmien mukaisesti, ruokaa oli vinot pinot ja vielä tänäänkin olen mussuttanut kaiken maailman salaatteja ja mokkapaloja. Huomasin vain olevani pirun huono juhlija, väsähdin totaalisesti joskus puolenyön aikoihin ja olin superkärttyinen koko loppuajan. Sry kaverit. Tässä muutama kuva lauantailta:

Image and video hosting by TinyPic
Meillä oli autotallissa videotykki ja Nintendo Wii, eli sinne pääsi sitten pelailemaan Guitar Heroa ja muita sellaisia. Meillä oli kuitenkin ihan oikea kitara, ja lauleskeltiin siinä sitten yhdessä ajankuluksemme. (Tämä on muuten ainoa kuva, missä näyn itse kunnolla, halleluja. Sanna teki mulle älyttömän hienon kampauksen.)

Image and video hosting by TinyPic
Virolaista alkoholia. Noita on mukava palautella kauppaan, kun ei saa panttia, nyyh.

Image and video hosting by TinyPic
Mulla onkin maailman söpöimpiä kavereita. (Pilvi heruttaa, hyihyi.)

Loppu kuvasato juhlista oli aika julkaisukelvotonta, joten siirryn tästä suoraan lahjoihin, mitä sain. Syntymäpäivänihän olivat tosiaan jo 10.9., mutta kaverini toivat kuitenkin lahjani vasta näihin bileisiin, niin kuin mun mielestäni kuuluukin.

Mun rakas, ihana taiteilija-Pilvini oli piirtänyt mulle ihania juttuja:

Image and video hosting by TinyPic
Isoiso Ritsuka pääsi valloittamaan mun kaappini ovea.

Image and video hosting by TinyPic
Lisäksi Pilvi oli piirtänyt erillisen kuvan minusta ja jokaisesta meistä. Ihania. ♥
Image and video hosting by TinyPic

Sain huikeat kolme laukkua (Tosin tuota yhtä ei voi laskea lahjaksi kun olin tilannut sen itse Oriflamen paketin mukana. Isäpuolen äiti kuitenkin maksoi, joten lahja.). Päällimmäinen pinkki Hello Kitty -kassi on Noralta (sain valita sen itse, Hello Kitty -krääsäkasasta, hihii.) ja tuon alemman pienemmän Hello Kitty -laukkupussukan sain Miralta (jonka äiti oli tehnyt sen itse, siis wow!). Päällimmäinen rusetticlutch tuli siis Oriflamen paketissa, se kävi täydellisesti yhteen mun juhla-asun kanssa, kun lisäsin päähäni pinkin rusetin. 8D
Image and video hosting by TinyPic

Sain Noralta vielä jotain ylisuloista:

Image and video hosting by TinyPic
Hello Kitty-sateenvarjo! Vihdoinkin mulla on ikioma sateenvarjo, jonka kehtaa ottaa mukaankin johonkin. Voiko olla suloisempaa näkyä?

Image and video hosting by TinyPic
Annilta sain törkeän hienon kortin... (En ainakaan revennyt tuolle Salkkareiden Konstalle. Enkä Ismolle. Salkkarit. ♥)

Image and video hosting by TinyPic
... ja The Legend Of Zelda -mangan. Whii. ♥

Tädiltäni sain pullollisen kuohuviiniä, sekä tämän upean korun:
Image and video hosting by TinyPic
Pure love.

Image and video hosting by TinyPic
Söpön ruusukorun sain eräältä äidin ystävältä. (Salamavalo raiskasi sen, mutta on se oikeasti hieno.) Näiden lisäksi sain vielä kaksi pulloa lisää kuohuviiniä, mukisetin, sekä Kotiruoka-kirjan ihanien rohkaisevien sanojen saattelemana: "Tämä voi tulla tarpeeseen kun muutat pois kotoa." Thanks. :-D

Sunnuntai ja maanantai kuluivat lähinnä koomatessa, hätistellen flunssaa. Onneksi se ei kovin äreästi iskenyt, pelottaa vaan, että tää tästä oikeasti pahenee.
Tänään kuitenkin uskaltauduin ulos (tosin en vapaaehtoisesti), kun heräsin pikkuveljen soittoon, että hän tarvitsisi kyydin terveyskeskukselta kotiin. Tästä rohkaistuneena lähdin iltapäivällä ajelemaan Sannan kanssa ensin pankkiautomaatilta kirppikselle ja sitten ruokapaikan kautta kotiin.
Tein kirppikseltä muuten upean löydön:

Image and video hosting by TinyPic
Nyt ei tarvitse enää lainailla kyseistä kirjaa kaverilta. Teos jäi mulla vähän puoliväliin, kun vihaavat tunteeni Jacobia kohtaan eivät kestäneet lukea kirjaa hänen näkökulmastaan. Nyt olotilani on kuitenkin vähän neutralisoitunut, joten uskallan jatkaa. Toki olen tietoinen, että suomennos kolkuttelee jo kirjakauppojen ovia, mutta englanniksi mä tuon luen mielummin.

Ja wihii, huomenna Tampereelle Sannan kanssa! Anni on ollut alustavasti tulossa mukaan, mutten ole kyllä saanut selvyyttä siihen vieläkään, tuleeko se. Muttaniin, ajellaan aamupäivällä sinne autolla (käydään ensin kyllä koululla vilkaisemassa ovatko mantsan yo-tulokset jo tulleet) ja mennään shoppailemaan, illalla on sitten vuorossa Suicide Love Boatin ja Heijasteen keikka jossain baarissa minkä sijainnista mulla ei ole harmainta hajua, ja yöksi mennään sitten Sannan tädin kämppään. Kivaa.

Nyt ruoan pariin, äiti on huudellut jo moneen kertaan. Ja BB:kin alkaa kohta.

ps. Ainiin, ja perjantaikin tulee olemaan hyperkiva, lähden Punkalaitumelle Jennan luokse. Ihanaa nähdä pitkästä aikaa. On hyvä nollata nyt viikonloppuna kun koulu alkaa taas maanantaina. 8)

Ei kommentteja: