lauantai 22. elokuuta 2009

oh well whatever nevermind

(Joo anteeksi tuo edellinen merkintä, angsti teki tulojaan lääkityksestä huolimatta. 8-D)

Vihdoin alkaa tämäkin ärsyttävä tappotauti hellittää. Ja ei, en ole sikainfluenssassa enkä ole ollutkaan, tämä on ollut vain normaali flunssa vähän äkäisempänä. Olen onnistunut tartuttamaankin jo ainakin yhden ihmisen, saa nyt nähdä kuinka pitkälle onnistun levittämään tuon vielä. Mutta syytä kyllä äitiä, siltä mä tämän koko taudin sain.

No anygays, pääpointtini tällä merkinnällä on siis se, että yritän taas vähän herätellä tätä blogia henkiin. Olen tullut siihen tulokseen, että väliäkö sillä on, lukeeko tätä kukaan, kun teen tätä kuitenkin vain omaksi ilokseni.
Muttaniin, saa kyllä nyt nähdä, kuinka päivittäminen onnistuu koulujuttujen+autokoulun lisäksi. Mutta kyllä se siitä. Ainakin vielä nyt, kun kirjoituksiin on melkein kuukausi. Mun syntymäpäiväviikkoni on täyttä tuskaa, siihen on vielä kolmisen viikkoa, ja nyt ja kalenterini sisältää viikolla 37 neljä ajotuntia, pimeäajon, kolme teoriatuntia, englannin yo-kuuntelun, englannin kokeen ja jakson viimeisen päivän. Not the way I wanna spend my birthday. Nämä pari seuraavaa viikkoa siihen asti näyttää kyllä suunnilleen samalta. Ah, stress, I've been missing you. Huomisen aikana pitäisi selvittää perjantaina saadut läksyt, kun nuhatautini ansiosta en kyennyt raahautumaan koululaitokseen saakka. Huomenna siis edessä neljän aineen läksyt ja englannin yo-vihko. Ja kaiken lisäksi mun pitäisi ihan tosissaan lukea kirjoituksiin. Olen kuitenkin välttänyt syyllisyydentunteen sillä, kun olen katsonut telkkaria englanninkielisillä teksteillä (teksteillä sen takia, että mulle on tärkeää tietää, miten kaikki sanat kirjoitetaan) ja lukenut englanninkielisiä lehtiä. Vahinko vain, että sanasto, jota opin tv-ohjelmia katsoessani, ei välttämättä vakuuta ylioppilastutkintolautakuntaa. Jostain syystä luulen, ettei Aliaksen vakoilusanasto tai L-koodissa mainitut eri nimitykset, millä kutsutaan naisen alapäätä eivät kuulu produktiiviseen aukkotäydennykseen. Blah.

Nyt voisin luovuttaa elämäni taas The Sims kolmelle. Tai sitten - jos olisin fiksu - menisin nukkumaan. Liikaa kokista = no sleep. No, onneksi Sims pelastaa mut tylsistymiseltä.

2 kommenttia:

fu kirjoitti...

LUKEE JOKU.
auts kiva tolleen sopivasti kaikki samassa syssyssä. voimia sinulle!!
patpat ♥

Caroliina kirjoitti...

Hihi jee 8--D kiitoksia, kyllä mä tästä selviän, kun on sitten kirjoitusten jälkeen lomaa melkein parin viikon verran <3____<3